Вибір натуральної косметики
Надіслано Animan в Ндл, 2017/06/04 - 00:13
Мабуть, немає сьогодні на прилавках магазинів такий косметики, на упаковці якої не було б написано «натуральна» або «органічна». Професійну косметику можна придбати на https://labiosthetique.com.ua/. Саме ці слова, як магнітом притягують покупців, малюючи в уяві вічну молодість і здоров’я. Як же відрізнити дійсно натуральну косметику від красиво оформлених підробок? Ось кілька корисних порад.
Необхідно вивчити склад упаковки. Звертайте увагу на інгредієнти, чиї назви закінчуються на -ен, -а, - ат, ол, іл, ін. Це штучні речовини, в більшості своїй консерванти, які служать не для підтримки молодості, а для збереження корисних властивостей натуральних компонентів протягом тривалого часу і пригнічення росту шкідливих мікроорганізмів. Корисного впливу вони абсолютно точно не зроблять. А протягом тривалого часу можуть і шкоду нанести, викликати алергію, екзему, дерматити та інші захворювання.
Сертифікація натуральних косметичних засобів на увазі наявність в кожному, як мінімум, 50% натуральних інгредієнтів. Для органічної - 95%. Називатися органічної косметика може тільки в тому випадку, якщо рослини, використані у виробництві, росли самі по собі «на волі», або їх вирощували без застосування хімічних добрив в екологічно чистих районах.
Дійсно органічна косметика з мінімальним набором або повною відсутністю консервантів має вкрай малий термін зберігання. У закритому стані не більше року, у відкритому - до півроку. Тому обов’язково потрібно звертати увагу на терміни придатності.
Запах і колір. У натуральних засобів без штучних ароматизаторів приємний квітковий, фруктовий, трав’яний або навіть трохи аптечний запах, не дуже різкий. А колір блідо-зелений, жовтий, блідо-бежевий, блідо-рожевий або «мутний» білий.
Виробники натуральної косметики практично не користуються послугами рекламних агентств. Саме виробництво і сертифікація коштує дуже недешево, тому бюджети на загальну рекламу у таких виробників мінімальні. З іншого боку, наявність сертифіката і якість продукції самі по собі працюють як реклама.
Якщо косметичний бренд позиціонує себе як повністю екологічний і етичний по відношенню до навколишньої природи, на упаковках його продукції повинні бути надруковані спеціальні значки: схематичний скаче кролик (відсутність тестування на тваринах) і «зелена галочка» (відсутність нанесення шкоди навколишньому середовищу).
Якщо ви дійсно зацікавлені в тому, щоб користуватися тільки натуральною косметикою, оберігаєте своє здоров'я і природну красу, не лінуйтеся вивчати етикетки і відгуки. Не купуйте відверто дешеву косметику. Краще не користуватися ніякою, ніж тою, в якій знаходяться всі досягнення хімічної промисловості.
Мітки:
Останні коментарі