Вибираємо правильні рекламні сувеніри для офісу
Надіслано Animan в Втр, 2014/05/27 - 21:10
Офіс — це обличчя будь-якої компанії. Тому не дивно, що ми прагнемо створити не лише привабливий зовнішній вигляд усередині і поза приміщенням, але і підігнати його під загальний стиль, який відбиватиме філософію і пріоритети організації.
Для досягнення цієї мети кожна сучасна компанія використовує різні методи, але найчастіше загальний стиль і єдність відбивається в підтримку єдиної корпоративної символіки, колірної гамми і інших атрибутів іміджу компанії. Це прагнення відбивається в різних дрібницях: утримувачах для документів, фірмовому одязі співробітників. Різні елементи меблі, канцелярія, оргтехніка можуть бути оформлені в єдиної тематики.
Сьогодні не треба розповідати про те, для чого потрібний настінний годинник з логотипом компанії. Адже це цілком очевидний крок: по-перше, на годинник ми найчастіше звертаємо увагу, знаходячись на роботі, будучи присутнім в компанії в якості клієнта, партнера або інвестора, тому логічно, щоб годинник включав головний символ фірми; по-друге, саме годинник часто стає одним з найвдаліших сувенірів (сувеніри для організації можна замовити: http://rada.ru/souvenir/), які компанія підносить особливо поважним особам.
Але для того, щоб подібна продукція працювала на фірму, а не проти неї, необхідно потурбуватися про наступні важливі показники:
- Дизайн виробу
- Вартість продукції
Дизайн має бути максимально гармонійним. Не стоїть заради епатажу, пошуку якихось нових рішень, прибігати до кардинальних заходів, абсолютно не властивих стилю усієї компанії. Так, наприклад, якщо фірма має імідж стабільної, серйозної організації, то і усі елементи декору, сувенірна продукція і інші елементи повинні на це вказувати. Звичайно, якщо компанія позиціонує себе як компілятор цікавих ідей, то така продукція має бути не просто функціональною, але і містити в собі цікаві деталі.
Фахівці говорять про те, що не варто економити на сувенірах і елементах декору, але і платити божевільні гроші — це теж не вихід. Саме тому варто приділити увагу бюджету, який багато в чому залежить про цілей і спрямованості продукції, що замовляється. Так, наприклад, рекламні сувеніри для клієнтів компанії мають бути досить дорогими, оскільки одержуючи їх сторона отримає стійку думку про те, що її поважають і виділяють серед інших. Продукція в офісі компанії не має бути занадто дорогою, оскільки клієнти вважатимуть керівника марнотратним, але і на дешевій продукції зациклюватися не варто. Тому треба постаратися знайти гармонійне рішення.
У будь-якому випадку, корпоративні елементи стилю повинні простежуватися у будь-якому з видів продукції, оскільки вони дозволяють створити певний образ компанії.
Останні коментарі